• Allt för dig som älskar sport!
  • Snabba leveranser från vårt lager
  • Alltid 30 dagar öppet köp!

Vanliga frågor

Var är min orderbekräftelse?

Ofta beror detta på att den har fastnat i skräpfiltret så börja med att kontrollera detta. Om du är osäker på om din order har gått igenom - logga in på ditt konto och titta under "mina sidor", där hittar du din orderhistorik.

Jag kan inte logga in

Saknar du ditt lösenord eller har glömt bort det så måste du återställa kontot. Återställningslänken som skickas till dig är giltig i 15 minuter, därefter måste du begära en ny.

Hur gör jag vid retur/byten?

  1. Kontakta oss innan så skickar vi kostnadsfritt ut en returetikett via mail till er.
  2. Skriv ut och fyll i vår returblankett så vi vet vad vi ska göra med returen när vi mottagit den. Använd vår returblankett.
  3. Ta er till närmsta postombud och skicka returen.

Viktig info! Ej öppet köp eller byte av underkläder. Ej öppet köp av REA-produkter. Ej öppet köp eller byte på matchtröjor med tryck.

Får jag en avi när mitt paket ankommer till utlämningsstället?

Man får ett sms från posten när ditt paket ankommer till utlämningsstället. Det är därför viktig att man skriver in rätt telefonnummer i sina uppgifter.

Har ni någon fysisk butik?

Nej, men vårt lager ligger på Uppköparvägen 5 i Årsta, Stockholm. Om du har vägarna förbi så är det bara att kontakta oss så kan du få handla direkt från lagret.

Varför kan jag inte välja storlek?

När du inte kan välja storlek så är produkten slut på lager men presenteras fortfarande ut på sidan.

Kan jag ändra leveransadress?

Om du förhandsbetalar din beställning kan du själv välja leveransadress. Om du väljer att betala via Klarna/faktura så sker en kreditupplysning på ditt personnummer. Personnumret kontrolleras mot folkbokföringsadressen för att säkerställa att personen verkligen är den han utsäger sig för att vara. Leveranser sker alltid till folkbokföringsadressen och kan tyvärr inte ändras.